.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۶ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی مازندران فرسوده است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به فرسودگی شش هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در استان، ترمیم و بازسازی آن را ضروری خواند.

به گزارش شمال نیوز، رضا حاجی پور صبح یکشنبه در نشست مجمع نمایندگان مازندران در مجتمع رشد تنکابن با اشاره به جمعیت قابل توجه شناور در موقعیت‌های زمانی مختلف در مازندران، اظهار داشت: این میزان از حضور جمعیت شناور در مازندران و ارائه خدمات ملی این استان به گردشگران در حالیست که بودجه ریزی آن بر اساس همان جمعیت حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر ریاست جمهور به مازندران در روزهای آتی، گفت: رئیس جمهور باید به این باور برسد که بودجه‌ی مازندران، بر اساس میزان خدمات ملی آن اختصاص داده شود.

حاجی پور با بیان اینکه مازندران به طور کلی سه هزار و ۲۶۰ مگاوات برق تولید می‌کند، تصریح کرد: مازندران در حال حاضر، با کمبود هزار مگاوات برق روبروست.

این نماینده مجلس همچنین به کمبود گاز هم در مازندران پرداخت و افزود: به طور کلی ۳۸ میلیون متر مکعب گاز در ۲۴ ساعت در این استان تولید می‌شود که حدود ۶ میلیون متر مکعب در شبانه روز، کمبود گاز داریم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران به موانع و مشکلات موجود در زمینه دفع پسماند، راه‌ها، بزرگراه‌ها و ازاد راه‌ها هم اشاره کرد و گفت: بیشتر پل‌های مازندران مربوط به قبل از انقلاب بوده و فرسوده هستند و همچنین در زمینه احیای جنگل هم بجایی نرسیدیم و در حال حاضر بیشتر جنگل خواری داریم تا احیای جنگل. این مسئول ادامه داد: در حوزه صنعت، دام و طیور، نهاده‌ها، این استان با چالش جدی روبرو است.

وی گفت: همچنین در زمینه‌جمع آوری آب‌های سطحی با توجه به نعمت بارش در مازندران نتوانستیم اقدام زیرساختی انجام دهیم و اگر آب‌های سطحی جمع آوری شود مازندران می‌تواند با تأمین آب کشاورزی، سالانه ۳ میلیون تن برنج صادر کند.

حاجی پور همچنین به فرسوده بودن ۶ هزار کیلومتر شبکه فرسوده ی آبرسانی در استان اشاره و تصریح کرد: این شبکه نیازمند ترمیم و بازسازی است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.